hästfri

Idag var det tobbes medryttare som tog hand om han, så då passade jag på att handla lite åt honom eftersom det kom som en chock när jag var i stallet i söndags att dom skulle börja vara inne på nätterna igen, så då var det bara att fara iväg och införskaffa spån, foder, saltsten, foderhinkar och en todertunna, men nu så har jag laddat så jag har för ett tag framöver :D
Igår (söndag) så var det iallafall hoppning som stod på schemat eftersom vi hade med lite hjälp att bygga hinder osv.. Fick en hel del bilder, fast har tyvärr inte fått alla ännu så dom kommer så småningom :) Förövrigt så gick hoppningen skit bra! allt flöt på och tobbe hoppade mer än gärna oavsett höjd, var så stolt efteråt :-)

Nu på söndag kommer det en tjej som ska verka tobbes hovar och då ska han även få en kraniosakral behandling, vilket ska bli riktigt spännande att se och hopaas på ett bra resultat, de ska tydligen vara riktigt bra för hästen så de hoppas vi på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0