hästfri dag

Som jag skrev redan igår så var jag uppe i bispgården med min pojkvän. Jag ha kört skoter hela helgen. Eftersom jag varit är uppe så har elin mockat åt mig nu lördag och söndag. Jag sa ju att tobbe skulle få vila igår men så blev det inte, elin lånade honom för att hon skulle rida ut med mamma sin. Det hade väl gått bra, bortsätt från att hästarna vart en aning taggade när dom mötte travhästar när dom red :p MEn idag har iallafall pojken fått vila.

Jag har köpt en ny sadel till min häst som jag tänkte testa imorgon när jag ska dit, så formodligen lär det ju bli att jag slänger in bilder på den imorgon :D
Har även köpt ett till träns åt min häst,  två tredelade bett och ett ländtäcke (a) jag är helt beroende av att köpa saker till tobbe. Tradera är så jäkla bra :D

CH tränset jag köpt, nu väntar jag bara på att ja ska få hem det. Kommer bli skit snyggt.


Betten, blir bra då jag både vill ha rakt och tredelat på honom och eftersom jag har flera träns. Så nu blir dom kompletta :D


treadstone ländtäcket. Bara hoppas att det passar, annars blir det till att sälja vidare :-)


Här kommer även lite bilder från när jag red i paddan i fredags, inga speciella bilder men det är något iallafall.. Har även en riktigt bra film på när jag galopperar på honom som jag tänkte lägga upp någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0