tömkörning

Idag tömkörde jag tobbe, och konstigt nog så förstod han typ inte vad han skulle göra i början. Trotts att han gått som travhäst, sen när han väl förstod vad han skulle göra så var han riktigt pigg. Ska bli kul till våren när jag ska prova köra honom, då lär de nog va lite mer fart i honom. Bara till satt sitta och hålla i sig ;) haah skämt å sidor.. Det gick för övrigt riktigt bra. Han är så fin lillpojken.

Tänkte även lägga upp en bild på ländtäcket jag fick av mona som äger stallet. Det var riktigt fint och kommer bli perfekt efter att jag rakat honom! :D Dock är det ganska smutisigt på bilden, färgerna på täcket vart inte rättvisa på bilden.. Ska tvätta och knäppa en ny bild sen :D Vart så fruktansvärt glad, mona är så snäll.. Det tackar vi bockar för.


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Hej. Jag har tyvärr ingen tid för det nu. :/

2011-02-21 @ 09:43:04
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0