Träningspass i paddocken.

Har varit uppe hos min pojkväns pappa hela helgen och kört skoter, så igår "lördag" fick tobbe vila. Kom hem ifrån bispgården vid 5 tiden och då åkte jag till stallet direkt för att jag skulle rida med elin och pirre. Vi tog ett rejält ridpass i paddocken så här på kvällskvisten =) Vi tränade mycket övergångar idag. skritt-trav, trav-galopp, skritt-galopp. I höger varv gick han i form och travade på riktigt fint och ordentligt, men i vänster varv ville han för det mesta passa och galoppera, min lilla buse ;) Fick även vara med om en hel del bakutsparkar, haha :D Det är kul att han har sån energi och är sammarbetsvillig iaf :) Får se om det blir en uteritt imorgon eller vad jag hittar på, tänkte rida med elin och pirre imorn igen så vi får väl se. Pirre och Tobbe fungerar så jäkla bra tillsammans, så sjukt härligt!! :D


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Kul!

2011-02-07 @ 23:03:08
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0